Daisypath Wedding tickers

luni, 9 mai 2011

Cine te-a blestemat iubitule sa te-ndragostesti de mine?

Sa nu dormi, sa te plangi ca nu-ti place mancarea, sa nu-ti ajunga cafeaua si sa nu-ti gasesti linistea decat in bratele mele. Sau nici macar atat, sa-ti fie dor si cand esti la pieptul meu, sa te trezesti cu noaptea-n cap numai sa-mi faci placerile, sa-ti petreci zile in sir doar satisfacandu-mi mofturile si frematatul...

Freamata iubitule si consuma-te zilnic, cu cat esti mai plapand cu atat reusesc si eu sa te iubesc mai mult. Doar slabiciunea ta ma face pe mine mai puternica cat sa te apuc si sa ma joc... ca o copila proaspat indragostita.

Slabeste iubite in fata mea caci nu te ranesc. Sangerarea sufletului tau ma va face pe mine sa mangai unde vreu, numai arata-mi.

Niciun comentariu: