Daisypath Wedding tickers

vineri, 26 iunie 2009

Un alt nivel

Astazi ti-am atins sufletul, ti-am simtit spiritul atat de aproape incat l-am atins. Exact ca la inceput am tremurat si am simtit ce eram convinsa ca se obtine pe alte cai. Desi era bezna te vedeam inconjurandu-ma. Nu ne atingeam fizic, ci ne amestecam energiile formand o noua substanta : dragostea adevarata. Te iubesc dragul meu sot si te las sa ma alinti, fiindca acum poti. E incredibil sa poti simti ce-am trait eu. Probabil fraza pare expirata, dar o repet : e imposibil sa redau prin cuvinte ce-a fost. Tu esti incredibil, relatia noastra a ajuns sa fie incredibila, socant de plina. Tu esti acel TU, iar eu sunt cea mai fericita femeie din intreg Universul. e atat de bine sa iubesti, sa dai tot ce poti si sa primesti inapoi pe masura sau chiar mai mult. Te iubesc minunatul meu sot.

Niciun comentariu: