Daisypath Wedding tickers

luni, 13 iulie 2009

Normalul din viata mea

Se face seara, eu trebaluiesc zapacita prin bucatarie. Timpul trece atat de repede, iar eu nu mai reusesc sa termin mancarea. Ma suni din nou si ma intrebi ce vin sa iei si-ti zic ca eu vreau bere la cutie. Nu-mi vine sa cred ca vrei sa bei ceva. Asta inseamna ca-ti vei petrece seara cu mine. mai sunt zece minunte, tu ajungi si mancarea nu e gata, fac crize de la oala la oala, arunc farfuriile pe masa, aranjez anapoda tacamurile si servetelele, trantesc scaunele la locul lor, ma spal iarasi pe maini si simt miros de fum. Sar salbatic, rastorn mancarea in farfurii, deschid gheamurile larg si te aud cautand cheile. Imi arunc parul intr-o coada stramba, dau jos sortul si-n ultimul moment ma arunc in bratele tale. Bine ai venit dragul meu. Ma asez in fata farfuriei si te astept cuminte sa vii si tu. Te duci sa te speli pe maini, iar eu urmaresc aburii imprastiindu-se. Te intorci zambind, ma saruti apasat si-mi zici pofta buna. Eu mananc tacuta in timp ce tu-mi povestesti atat de multe. Si-mi explici si ma intrebi daca am inteles, iar eu aprob muta. Iti zic ca mi-e sete si te ridici sa-mi aduci berea lasata-n graba langa usa. Refuzi sa bei, asta e o veste trista. Spal vasele in timp ce tu ma ajuti sa strang masa. Rupi un prosop de hartie si-mi stergi mainile. Te privesc in ochi si-ti feresti privirea. Ne asezam din nou la masa si ne aprindem cate o tigara. In timp ce inspiram cu nesat ma intrebi ce-am facut astazi. N-am nimic sa-ti zic, doar am stat.

Iti suna telefonul. O voce de femeie ce te intreaba daca iti aduci aminte de ea. Tu zici ca da si o intrebi ce mai face. Te cheama undeva si-i zici "5 minute". Stingi tigara neterminata inca si-mi zici "Dracule, eu plec". Te incalti. Te privesc. Iti iei haina, portofelul si cheile le asezi atent in buzunarele interioare si-mi ceri o umbrela. Ma saruti repezit pe buze si pleci.

Ma reintorc la masa sa-mi termin tigara. E inca devreme, afara ploua si-mi vuieste capul. Desfac berea si-o torn intr-o canita de cafea. Mai aprind o tigara si inca una. Suna telefonul, esti tu si ma intrebi ce fac. Iti zic ca bine, iti urez bafta si inchid.

Suna la usa. Deschid si intra baietii mei purtand cu cinste sase sticle de bere. Ei zic ca o sa ne distram de minune. N-as pune pariu. Impart cani mari fiecaruia si berea incepe sa curga. Ma trezesc inganand versuri dure de rock cand baietii spun ca s-a terminat berea. Afara se rup norii, dar vreau sa ies. Il iau pe unul dintre ei de brat si zic ca e randul meu sa fac cinste. Iesim. Ploua rece. Calcam alene prin baltile pana la glezna. Vreau sa sar prin balti, vreau sa vad apa imprastiindu-se si asta fac. El face la fel. Ne tinem de mana si sarim prin balti necontrolat. Incepe sa-mi recite versurile unei melodii. Nu-l inteleg prea bine. Radem teribil si facem galagie mare. La magazin vanzatoarea face ochii mari cand ne vede atat de uzi. Ne serveste zambind si facem drumul spre casa la fel de vesel si zgomotos. Acasa ne schimbam hainele, ne sterg parul reciproc si ne intoarcem fiecare la cana lui.

Rasare soarele in ritm de Ludo, dansez pe balcon neobosita si-i privesc pe baieti cum li se inchid ochii. S-au hotarat sa plece. Ii conduc si raman iarasi singura. Stau pe balcon in aerul diminetii sarutand o tigara. Am baut toata noaptea, am ras de ma durea burta, am cantat si am dansat, insa tot nu sunt fericita.

Aud cheile in usa. Nu te mai intampin. Te aud spunand mirat "ce-a fost Dracule aici?". Zambesc si mergem in bucatarie. Bei o cana de bere, fumezi nervos tigara dupa tigara si insisti sa-ti povestesc ce-am facut toata noaptea. Iti zic o parte.

Te chem in dormitor sa ma ajuti sa ma schimb. Te schimbi si tu de haine si te asezi langa mine in pat. "Da-mi Dracule un pup". Am sarit ca arsa si te-am incalecat. Te sarutam si te cautam frenetic pe sub haine. Dai sa ma opresti si-ti blochez mainile sus deasupra capului. Din momentul acela am inchis ochii si nu ti-am mai dat drumul mainilor. Te pliezi, te rasucesti si gemi. Nu te pot vedea, insa stiu ca-ti place. Ma rogi sa-ti eliberez mainile. Le dau drumul si ca razbunare te infingi violent in mine. Imi infing si eu puternic dintii in gatul tau si te las sa ma pedepsesti. Scartie si se misca patul sub noi, inima-mi sparge pieptul si mainile tale imi rup mijlocul. Suvite fine de transpiratie incep sa alunece pe trupul meu. Ma intrebi daca mai pot si razi diabolic. Iti zic in soapta ca nu mai am aer si ma apuci mai puternic. Ma doare carnea in bratele tale si inebunesc de placere. Din iuresul jocului cadem in acelasi timp Intr-o liniste crancena. Mi-e trupul greu si amortit peste pieptul tau. Iti tremura muschii si ti se zbat tamplele. Ma intind langa tine. Se raceste transpiratia si stau nemiscata respirand cu greu. Te intorci spre mine, ma iei in brate, iti duci din nou mana spre sanul meu stang si... adorm.

Niciun comentariu: