Daisypath Wedding tickers

luni, 13 iulie 2009

Am luat leapsa :D

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând: "Sur le plan artistique, on constate de deux esthetiques, baroc et classique... "
2.Fără să verificaţi cât e ora? 21:15
3.Verificaţi!21:43
4.Cum sunteţi îmbrăcat(a)? Trening.
5.Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? La cer.
6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului? Liniste totala.
7. Ce aţi visat ieri noapte? faceam dragoste cu sotul meu.
8. Când aţi râs ultima data? acum 2-3ore langa finuta mea.
9. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi? un tablou ce reprezinta raiul meu.
10. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? O casa.
11. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut? Ai no Kusabi
12. Aţi văzut ceva neobişnuit azi? nu era apa la robinet de dimineata.
13. Ce părere aveţi despre acest chestionar? amuzant.
14. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă: sunt o devoratoare de clipe.
15. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă? Alexandra Denisa
16. Şi dacă ar fi vorba de un băiat? Alexandru Denis
17. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate? Mi-a trecut prin cap, dar n-as face-o.
18. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului? ca ma pot bucura si de o a doua viata.
19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba? egoismul oamenilor (chiar si al meu)
20. Vă place să dansaţi? la maxim!!!
21. George Bush? fereasca !
22. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor? Desene animate.
23. Care sunt cele 3 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Magic Storm
Deed
Scumpelulno1

Un comentariu:

DeeD spunea...

s'a primit :>