Daisypath Wedding tickers

joi, 17 decembrie 2009

Happy sex year !

Uite, mi-am aprins o tigara unde nu e voie... Si ca atatea lucruri de care nu am voie, imi face o placere nebuna. Inspir adanc si zambesc, pentru ca am vazut ce ma face nefericita intr-o viata plina de fericire si impliniri. Sexul ma distrunge.
Am fost intrebata de cativa ce mi-as dori de Craciun si m-am gandit... NIMIC, "am tot ce vreau" le-am raspuns, nu pentru ca as avea tot ce doresc, ci pentru faptul ca ei nu pot cumpara ce vreau eu. Nu sunt trista, nu traiesc o drama, doar sunt femeie si ma plang, de nu stiu ce, pentru a ma simti mai femeie. Stiti ca e imposibil sa explici e e in capul sexului feminin. De ce? Pentru ca femeia nu gandeste cu capul.
Parca nimic in lume nu valoreaza mai mult decat iubirea si asta o simt de cand ma stiu. Iubesc de atatia ani incat le-am uitat numarul si iubesc de prima data pana la ultima de parca as muri maine. Nu e blestem, e noroc, un noroc ce ma framanta mai ceva ca apocalipticele fracari ale iadului. Nu ma impart intre iubiri, ci le traiesc complet.
Chiar daca azi prind mana unui pustan sau daca maine acopar pieptul unui barbat cu obrazul meu fierbinte nu e nici o diferenta. Chiar daca ma agit turbata langa o inima ce sta sa sara de la locul ei sau privesc gales ochii reci ai unui monstru nu fac diferenta. Desi mirosul ierbii sau izul vreunui pod vechi ma incanta nu pot sa le pun mai prejos de mirosul benzinei sau a unei camere imputite in care era el si nimic altceva nu mai conta. Sunt fara "sfant" si sunt fara "diavol" sunt "dracul meu" si sunt "curva lui', sunt "iubita mea" si sunt " prietena mea" , pot fi orice pentru ca vreau si pentru ca ma daruiesc complet celui pe care il iubesc.
Si IUBESC, oh cat pot iubi... In toata viata mea de aproape 3 ... cum se numesc... am iubit cat toata rasa omeneasca, atat de tandru si pasional, atat de salbatic si animalic, atat de pur si inocent, atat de eu...
Sunt plina de tine barbatule si te tin sus de tot, doar ca eu ma tin pe mine mult mai sus si tu nu poti sa ma ajungi. Motivul? Mintea. Ceea ce nu credeati ca o femeie poate folosi. Adevarat ca nu o folosesc logic, adevarat ca nu e asa cum e a voastra. E doar deschisa. Atat de larg deschisa, atat de plina de imaginatie si nevoi, incat nici daca ati detine toate informatiile tehnice nu ati reusi sa o prindeti, caci ea accepta totul. Am invatat-o sa nu refuze absolut nimic.
Stiti ce e culmea? Sunt sincera mereu. Nu stiu cum reusesc, dar spun doar adevarul, in jumatati, in jumatati, pana imi iese, dar nu ascund. Un singur baietandru am gasit ce n-a acceptat jumatati si a vrut totul... i-am zis... si acum imi face reverente pe strada... el era Luna...
Nu doream sa zic nimic, doar vorbeam cu mine si cu tine cititorule, crede-ma ca nu mint, eu mereu imi zic adevarul, adevarul meu.

Un comentariu:

Andrei spunea...

Cu adevarat interesant :)