Daisypath Wedding tickers

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Iubitului meu sot


Stii ce simt cand intri usurel, spre dimineata in patul meu ? Esti tot inghetat si te misti cu teama sa nu ma trezesti, iti asezi trupul ostenit si rece langa trupul meu fierbinte, respiri de parca imi vorbesti si eu ma fac ca dorm. Iti strecori mana dreapta pe sub bluza mea si imi apuci sanul. Mana ta rece ma-nfioara, dar nu ma misc.

Mereu iti ridici capul sa ma privesti in lumina noptii, te simt. Si ma saruti. Atata dragoste izvoraste de pe buzele tale incat nu pot sa nu-ti raspund la sarut. Si-mi zici ca ma iubesti, si iti intorc mesajul, ne respiram vorbele si ne topim unul in bratele celuilalt si e atat de bine ...

Nu ma uit sa vad cat e de tarziu, dar stiu ca noapte de noapte vii tot mai devreme acasa sa ma ai. Eu sunt a ta, m-am daruit tie de Craciun si de atunci sunt fericita.

Cei 11 ani de cand sunt langa tine au fost tristi si m-am framantat degeaba in speranta ca il voi gasi pe acel "el" al visurilor mele. Eram atat de preocupata de dorintele mele incat nu mi-am gasit ragazul sa ma uit la tine. Dar tu ai stiut,ai avut rabdare si mereu mi-ai zis ca-mi voi da seama ce vreau. Acum stiu, acum te vad, te simt si te iubesc.

Vreau sa-ti multumesc zilnic, iubitul meu sot, ca nu mi-ai dat drumul nici o secunda, ca ai iubit pentru amandoi atatia ani, ca mi-ai impartasit speranta, ca ai avut rabdare, ca m-ai putut iubi indiferent cat de rea am fost, ca m-ai acceptat cum nici mama mea n-ar face-o, ca-mi esti exemplu de viata, ca ma faci cu adevarat fericita.

4 comentarii:

Anonim spunea...

de e adevarat...in sfirsit am un motiv sa ma bucur cu tine...pentru tine ! esti o norocoasa...13 :D

Elena spunea...

Ce poate mai frumos decat un suflet fericit...un suflet care iubeste si simte viata plina de culoare si caldura. Lupta ptr asta...nu te schimba, ptr ca e unic ceea ce simti si nu lasa pe nimeni niciodata sa te faca sa suferi!

Iuhasz Gerlinde spunea...

Toate gandurile, cuvinele tale scrise pe blog sunt pline de dragoste. Sunt foarte frumoase.

loredana şi robert spunea...

dragostea adevarata nu se trambiteaza la drumul mare. dragostea adevarata se vede in gesturi mici si tandre, in caldura inimii ce dureaza ani si o data cu trecerea timpului nu se raceste ci se infierbanta tot mai mul. sa fiti sanatosi si sa va bcucrati unul de altul multi ani in linistea casutei voastre!