Daisypath Wedding tickers

marți, 6 ianuarie 2009

Te vad dragul meu.


Patru zile de singuratate mi-au trebuit pentru a-mi da seama ca nu pot trai fara sotul meu. Am trecut prin transformari uimitoare ale sufletului meu, am realizat ca el e cel ce conteaza cel mai mult pentru mine. M-am linistit si am respirat iara in momentul cand prin ger si intuneric el a venit la mine doar pentru a ma vedea. Nu m-a lasat, mi-a intins bratele iar eu l-am insfacat. Nu-i mai dau drumul. Un concediu de vis ne-a facut sa fim ca la inceput.

Acum sunt atat de calma si fericita... Mi-e atat de bine langa el, atata caldura nu am mai simtit la nici un piept pe care mi-am rezemat capul.

Multumesc Mos Craciun, mi-ai indeplinit toate dorintele.

3 comentarii:

Unknown spunea...

e superba dragostea cand e traita din plin...va doresc sa fiti fericiti ..:)

scumpelulno1 spunea...

imi cer scuze pt tel de azi...dar trebuie sa dau de "el"...si...cu siguranta nu vei mai avea vesti despre....ci ...vei scapa definitiv !
sper sa ma intelegi !
nu am vrut sa-ti fac rau !

Anka`s Demons spunea...

Eu mereu gasesc puterea de a intelege, de a accepta...