Daisypath Wedding tickers

marți, 10 februarie 2009

Ce esti?


Mi-ai jurat pe luna plina, mi-ai jurat cand inca era lumina, mi-ai jurat tinand cutitu-n mana. Nu te-am crezut fara dovada, si-ai fost deacord sa faci orice. Ti-am cerut sa-ti tai din mana ta o bucata, sa pot gusta. Nu ai gandit, ai pus cutitul... si-a izvorat a sangelui navala. Oh, cat de dulce, dulce val, ce dulce-a pacatului povara... M-am infruptat ca o nebuna din raul ce te face viu. Si-am supt, si-am lins, si cat de insetata eram, nu m-ai oprit.


Te-am crezut pentru o clipa. Cu sangele tau pe buzele mele, m-am lasat rapusa, cat sa te iubesc iara, doar cu gandul. M-am trezit apoi si nu mi-a fost greu sa te alung iara. Nu te vreau. Dispari !


Te-ai ridicat sa-mi spui ca nu am cum sa scap. M-ai sarutat ca alta data. Si nu am vrut. Si m-ai ranit, mi-ai despicat buza cu ura draga. Am sangerat... "sunt mai dulce decat tine". Tu m-ai gustat cu nesat, sugand din sangele ce nu te vrea. M-ai ridicat usor de jos. Atingand tavanul ti-am zis ca te urasc. Ai plecat si dus ai fost. Atata sper... sa nu te mai intorci.

2 comentarii:

scumpelulno1 spunea...

ce sint ??? sint un prieten adevarat...cum oricine isi doreste.
sint reperul ce il cautai....
sint cameleonul ce se muleaza doritelor si...nedoritelor tale :p
sint ceea ce ma faci sa fiu ! ...si pot !

P.S. .... si daca refuz sa plec ???

bibi spunea...

schimbare radicala.
Ma obisnuisem cu povestie tale de dragoste;toate cu happy ending:)
toate cele bune!