Daisypath Wedding tickers

miercuri, 18 martie 2009

In pat cu dusmanul

Nu e nimic comparabil cu privirea ta umeda. Asteptand cu capul plecat dupa usa, iti intru in casa si parca nici curaj sa ma privesti nu ai. Putin imi pasa ca nu ai incercat sa-mi sar la gat. Imi aprind tigara si in singuratatea incaperii in care m-ai lasat sa-mi fac de cap privesc peretii de care ma rezemai odata. Prind strans speteaza scaunului si fulgere de amintire a placerii imi strabat trupul. Vad imagini violente ale atingerilor noastre animalice. Aproape ca termin tigara cand ma trezesc tipandu-ti numele cu furie.
Ori ca asta asteptai sau ca nu ai avut timp sa gandesti, ai venit sa-mi tii companie. Rasuflai greu si aveai fata rosie ceea ce mi-a trezit in suflet un razboi aprig. N-as fi vrut sa te mangai si totusi am vrut, n-as fi vrut sa-ti mai simt patul si totusi l-am simtit. Te-ai asezat langa mine privindu-ma pe furis. Zic eu ca deja am facut prea mult si stau cuminte uitandu-ma la televizor. Nici o atingere nu ma trezeste indeajuns. Mi-e bine asa vazandu-te cum te chinui sa invii ceva mort demult. Fara succes.
Ma ridic si plec sa mai fumez o tigara cu speranta ca-mi voi reveni. Imi urmaresti pasii si ma trezesc ca-mi respiri aerul. Ma enervezi si dupa ce iti spun, parca te-as vrea.
Intinsa sub tine imi vine un dor de sarutat, si de atins, si mangaiat, si de gustat si nu te dai in laturi. Nici nu ma mai mir ca-mi bate inima in tample si in urechi o aud pe-a ta. Ma las invaluita de vraja a tot ce-a fost si ma trezesc iar goala in fata ta. Ne dogoreste pielea si freamatul e dureros. Ne cautam frenetic si ne pierdem unul in altul uitand de toate cele. Te-nfrupti din mine nemilos si-mi place, te savurez cu nesat si-ti citesc pe fata multumirea. Suntem hamesiti si gata sa nu lasam nimic neatins.
Vreau sa-ti dau tot ce am, la fel cum pot sa iau din tine dupa voie tot ce-mi doresc. Ma lasi sa ma joc si razi cu mine. Ca doi copii la prima iubire ne privim pierduti si mai adaugam un sarut timid la lunga lista. Apoi iar ma faci sa-nebunesc si sa-mi las trupul sa faca ce vrea. Si nu e basm, dar simt ca alunec in jurul tau si tu plutesti pe langa mine. E ca si cum as face dragoste pe un nor, caci in jurul meu esti doar tu. Intinzi iar mainile spre mine si-mi strangi carnea, si ma las. Azi iti ofer placere, caci maine nici nu-ti voi vorbi. Ma zbat puternic in bratele tale si nu ma slabesti nici o secunda. Te framant nestapanita si... final.
Ba nu e final caci uzi si fierbinti ne cuprindem. E bine la pieptul tau. Imi vine sa-mi trec degetele prin parul tau ud, insa arata atat de bine ca nu indraznesc. Te mai sarut o data si incerc sa ma ridic. Nu pot caci mi-e atat de ostenit trupul ca-l simt mai greu decat il stiam. A face dragoste cu tine e suprema demonstratie ca fericirea exista.

Un comentariu:

scumpelulno1 spunea...

daca as sti ca ai descoperit fericirea...si ca esti ...fericita ... misiunea mea ar fi cazul sa inceteze ! :((
totusi ...de ce oare cred iarasi doar ... 3% ?????