Daisypath Wedding tickers

marți, 31 martie 2009

Pentru tine prietene

Scriu pentru tine prietene.
Scriu pentru cel care ma mangaie pe crestet, scriu pentru cel ce-mi sterge lacrima, ma imbarbateaza, ma sustine, imi sufla peste unghii sa mi se usuce oja, imi aduce sa beau in miez de noapte, ma suna, nu are liniste din cauza mea, ma critica, ma lauda, ma cearta, ma injura, ma alunga si ma cheama, ma saruta si ma bate, ma incanta si-mi face sila, ma farmeca si-mi arata ca poate fi orice, ma dezamageste si apoi apare asemenea unui erou, ma apara si ma ataca, ma plimba si ma strange-n brate, ma enerveaza, ma bucura, ma socheaza, ma trezeste, ma amuza, ma calmeaza, ma streseaza, ma omoara, ma invie, ma sperie, ma face sa ma simt in siguranta, ma invata, ma prosteste, se joaca, se alinta, ma face sa ma simt copil, mama si bunica, ma sfideaza, ma sufoca, ma otraveste, ma ridica, ma calca in picioare, ma seaca de puteri, imi reda pofta de viata, ma iubeste, ma adora, ma uraste, ma cauta, ma ocroteste, ma creste..............infinit.
Scriu pentru tine prietene, atragandu-ti atentia ca a avea un prieten nu e numai lapte si miere. Eu am invatat asta de multa vreme si nu am alte asteptari decat sa pot trai si impartasi aceste sentimente cu cineva, cu un PRIETEN ce ma poate accepta la fel cum il accept si eu cu toate relele si minunatiile pe care le detine fiinta sa. Te incurajez sa ma iubesti si sa te lasi iubit pana cand n-om mai putea sa acceptam.

3 comentarii:

scumpelulno1 spunea...

ook ...
am sa iti raspund in curind pe blog !
va dura putin....doar sa imi revina glasul....sa imi treaca uimirea ...sa incep iarasi sa respir...sa scap de paralizia asta ce mi-ai daruit-o ... recum veninul celu mai periculos paianjen.
ooofff ... cit imi esti de draga !!!

bibi spunea...

eu inca nu am realizat asta.

Angelo spunea...

Cum ai spus si tu,prietenii au rele si bune,si asa cum ni le accepta ei pe ale noastre,suntem si noi datori.Imi place modul tau de gandire,si modul cum te exprimi :D