Daisypath Wedding tickers

duminică, 8 martie 2009

Nu din intamplare


Nu din intamplare tata avea sa lase in urma cea mai frumoasa femeie vazuta de un barbat, chiar de se iubeau, tocmai pentru ca buclucasa mea mama, de doar 17 ani pe atunci, i-a scris o scrisoare din Timisoara. A trebuit sa apar eu, care nu din intamplare am fost crescuta ca un spirit liber, destul de violent si incercata marunt de viata. Nu din intamplare pe la vreo 19 ani nu aveam somn si urmaream, la distanta de un metru de televizor, chat-ul de atunci. Nu din intamplare am observat ca un tip incearca sa-si transmita numarul de telefon pe acel chat desi era interzis. Si am stat vreo ora pana el a reusit sa trimita cifra cu cifra incorporate in alte mesaje un numar de mobil. Am sunat si l-am cunoscut pe scumpelul, mai mic cu doi ani decat mine, din Valcea, cu care am avut o relatie magnifica, doar prin telefon si rar pe net.


Sa fie intamplare ca mi-a fost virusat calculatorul si a trebuit sa-mi sterg si lista de pe messenger? NU. Crezi ca nu puteam sa-l sun si sa-l intreb care ii este ID-ul? Dar a trebuit sa te cunosc pe tine, fiindca tu trebuiai sa ma inveti ceva si fiindca tu erai urmatoarea aventura fericita a vietii mele. Tu ai stat din intamplare atatea nopti in sir doar sa ma privesti? In acea dimineata crezi ca a fost intamplarea sa am nevoie de o masina? NU. In fiecare dimineata aveam nevoie de masina, doar ca in ziua aceea eram dispusa sa risc. Ce fel de intamplare te putea face sa-ti iei "haina de peste" si sa vii cu Romica?


Nimic nu este intamplare, sunt convinsa de asta. Urmareste si tu atent sirul povestilor tale sau a celor cunoscuti si vezi. De ce nu deschide nimeni ochii? De ce nu vede nimeni ca Dumnezeu nu e asa cum povestesc batranii, ci e doar forta echilibrului. Roaga-te sau mediteaza, e acelasi lucru, nu conteaza cuvintele, conteaza doar fapta. Tu nu esti intamplarea mea frumoasa, tu esti aventura vietii mele, tu esti profesorul si elevul meu.


Cerceteaza intamplarea si n-ai sa ma gasesti acolo, fiindca eu trebuia sa fiu asa cum sunt ca sa te fac pe tine asa cum esti.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Viața se trăiește dintr-o aventură în alta, mai ales că cel puțin pe această planetă, în această dimensiune, indiferent cum vrei să numesti purgatoriul in care traim, totul este relativ. Chiar si iubirea.