Daisypath Wedding tickers

miercuri, 15 aprilie 2009

Tatal Nostru

Adormisem dupa o zi istovitoare si-mi era atat de bine incat in visul meu auzeam cuvintele rugaciunii "Tatal nostru". Ca niciodata zambeam si-mi era atat de cald desi eram singura. Dintr-o data cuvintele au fost puse pe o melodie, iar acum urechile imi erau mangaiate de glasul ingerilor. Imi cantau aceasta rugaciune, iar eu eram mai fericita ca niciodata. Mare mi-a fost mirarea cand mi-am dat seama ca de fapt visam si telefonul imi suna de pe sub pat "Havana loca". M-am ridicat cu greu si-l cautam cu ochii inchisi. L-am gasit si am deschis un ochi, erai TU. Am facut ochii mari si stelutele de pe tavanul meu m-au luminat. Cat de bine imi pare sa te aud. Cata caldura simt in glasul tau. Ce vesele ne sunt vocile cand ne vorbim.

Ma culc la loc si mi-e iara frig. Te aud cum imi zici sa trag plapuma peste mine. Ma ghemuiesc asemenea unui copil in pantecul mamei si vad "verde". Ma mangaie si ma alinta, soarele ma atinge si cad iarasi in visul meu alaturi de soborul de ingeri.

Niciun comentariu: