Daisypath Wedding tickers

duminică, 26 aprilie 2009

Continut sexual inexistent

Prin aburii alcoolului reusesc cu greutate sa-ti deslusesc silueta obosita. Ti-s umerii lasati si cauti aievea sa-ti faci loc pintre sticlele goale. Ai vrea sa te asezi si peste tot sunt mucuri de tigara. Nu te aud caci muzica imi bate in timpane si parca nici buzele nu ti se mai misca. Ma apropii anevoios rezemand peretii si dau de ochii tai mariti peste masura de socul regasirii mele. Dintre oale si farfurii imprastiate si sleioase scot o cana ciobita si patata. O umplu cu un lichid galben, cu iz de clor. Vezi de ce nu beau apa? Mai caut prin pahare vreo scursura sa-mi ud gatul ars si nu gasesc, asa ca ma trezesc, ma ridic usor de sub plapuma si-mi fac o cruce mare.

Te privesc dormind si ies tiptil din camera sa fac cafeaua. Aerul diminetii e proaspat, casa luceste de curatenie si toate sunt puse cu grija la locul lor. Adaug laptele cafelei si ies pe balcon sa ma vada soarele. Vecinul imi face din mana si-i zambesc aplecad usor capul. Pasarile-mi canta si te aud cum pasesti prin casa, ma cauti. Te asteptam iubire, sa ma scoti din cosmarul meu.

Un comentariu:

Ciprian D. spunea...

Asadar esti fericita! :)